Konkurs MediaLog organizowany przez Fundację Nowoczesna Polska oraz Fundację Orange polega na wymyśleniu reklamy Internetu. Reklamuje się wszystko – od pary butów, poprzez usługi internetowe, aż po hipermarket z meblami ogrodowymi. To dlaczego nie zareklamować Internetu? Tylko tak właściwie to komu go reklamować? I w jaki sposób? Odpowiedzi na te pytania będziecie musieli odnaleźć sami. A skoro można przy okazji zgarnąć dla siebie tablet Samsung Galaxy Tab 2 10.1 – tym lepiej. Dla autorów 10 najlepszych prac przewidziano również zaproszenia na warsztaty w MultiCentrum warszawskiej Mediateki START-META. Podczas warsztatów będzie można zaprogramować robota, stworzyć własną animację i remiks. Osobom spoza Warszawy zwracane będą również koszty dojazdu.
(photo: samsung.pl)
Reklama może być przygotowana w całkowicie dowolnej formie – np. podcastu, bloga, filmu, strony internetowej lub infografiki. Jury oceni skuteczność zastosowanych technik reklamowych, oryginalność podejścia do tematu i wykorzystanie multimediów. Podczas tworzenia pracy konkursowej dobrze jest nieco poeksperymentować. Często podczas opracowywania nowej reklamy błędnie zakłada się, że wszystkie ciekawe i nowatorskie pomysły reklamowe zostały już wykorzystane – i właśnie na nich się opiera, zamiast stworzyć coś zupełnie nowego, oryginalnego i zaskakującego.